szerda, december 28, 2016

Best of 2016

• Könyv
Fekete István: Tüskevár
Garth Stein: Enzo, ​avagy az emberré válás művészete
Legjobban tetsző fotós könyv:
Könyvileg egész jó év volt ez, bár régóta esedékes- ill. újraolvasások is felkerültek erre a best of listámra.


• Film
Érkezés (alul az én véleményem) 
Mozi téren ez egy baromi erős év volt, és úgy sejtem, a még nem látott filmek közt is van olyan, ami erre a szűk listára felférne. Mindenesetre ez a fenti négy örök élmény.


• Koncert
Ignite, Barba Negra
Bran, Fonó
Black Sabbath / Rival Sons, Aréna
Clue / De Facto, Dürer kert
Pearl Jam: Ten20 tribute / Alone In The Moon, Dürer kert
VoiVod, Barba Negra
Crowbar, Barba Negra
Watch My Dying / Nomad, Akvárium
(Időrendi sorrend, bár nehéz lenne megmondani, melyik tetszett a legjobban. A Sabbath koncerten pl. annyira cefetül voltam, hogy hiába tudtam, hogy A Legendákat látom, nem tudtam annyira élvezni, mint a lista több más buliját.)


• Dalok
Ignite - Nothing Can Stop Me (hogy ne megint a Falu legyen :))
...és így tovább.

2016-ban is volt hát minek örülni, s persze nem csak ilyen fentebbi értelemben. Meg sírni és dühöngeni is volt miért. Az évek már csak ilyenek. De azt remélem, hogy 2017-ben sokkal több lesz az örömből és jóból, és sokkal kevesebb a negatívokból, a gyászból. De tényleg, megnéznék már egy igazán jó évet, meg hogy ti mindenki, aki ezt olvassa és/vagy a szeretteim közé tartozik, hogy viselnétek egy olyat! :)